Druki
PB-12 |
Zawiadomienie o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych |
|
PB-16a |
Zawiadomienie o zakończeniu budowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego |
|
PB-16 |
Zawiadomienie o zakończeniu budowy ( nie dotyczy budynków mieszkalnych jednorodzinnych) |
|
PB-17a |
Wniosek o pozwolenie na użytkowanie przed wykonaniem wszystkich robót |
|
PB-17 |
Wniosek o pozwolenie na użytkowanie |
|
PB-10 |
Wniosek o przeniesienie decyzji o pozwoleniu na wznowienie robót budowlanych, o której mowa w art. 51 ust.4 Pb |
|
PB-15 |
Wniosek o wszczęcie uproszczonego postępowania legalizacyjnego |
|
PB-5 |
Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane |
|
|
Oświadczenie kierownika budowy – rozpoczęcie inwestycji |
|
|
Oświadczenie kierownika budowy –zakończenie inwestycji |
|
|
Oświadczenie projektanta |
|
|
Oświadczenie projektanta sprawdzającego |
|
|
Karta informacyjna – budynki mieszkalne |
|
|
Karta informacyjna – budynki i budowle |
|
Oświadczenie z art.56 | ![]() |
|
Wniosek o wydanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu |
![]() |
Opłatę skarbową można wnosić bezpośrednio w kasie Urzędu Miejskiego w Złotowie bądź przelewem na rachunek bankowy nr 96 8941 0006 0016 4975 2000 0010 - Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie
Publikacja dnia: 12.05.2022
Dokument z dnia: 30.08.2021
Dokument oglądany razy: 16 348